Frequently Asked Questions

Има няколко начина, по които можете да ни кажете какво сте си харесали:

Чрез формата в сайта - След като изберете продуктите, които искате да закупите чрез бутона „Купи“, в горният десен ъгъл се намира „Кошница“ – цъкнете на надписа. Ще се появи формата за плащане, която като попълните, ще получите e-mail за направена поръчка. В работно време ще се свържем с Вас за потвърждаване на поръчката. След това пратката вече отпътува към Вас.

По телефона - Ако е по-удобно за Вас вместо да попълвате формата в сайта, просто да ни се обадите – можете да го направите по всяко време. Ние ще запишем кои продукти сте си харесали, къде да ги изпратим, както и името на получателя със e-mail и телефон за връзка.

В чата на страницата - В чата можете да получите консултация за продуктите, както и да ги поръчате, като ни кажете какво сте си харесали, на кого и къде да го изпратим заедно с телефон и e-mail за контакт, които да дадем на куриерите.

Във Facebook - Можете да ни пишете на лично съобщение във Facebook на: www.facebook.com/ZaTelefona и да ни споделите какво искате да поръчате.

По e-mail - Можете да направите поръчката си и по e-mail като ни кажете какво желаете да поръчате, до кой адрес или офис на Еконт да го изпратим, име на получателя и телефон за връзка, който да дадем на куриерите. Ще Ви информираме, че поръчката е приета и кога ще пристигне при Вас. 

До офис на Еконт цената на доставка е около 3.50 лв.

До конкретен адрес е около 5.50 лв.

Ако направите поръчка, чиято стойност е над 50.00 лв, куриерските услуги са безплатни.

Ако направите поръчката си преди 16.00 часа в работен ден, тя ще пристигне при Вас на следващият работен ден.

Ако поръчате след 16.00, тогава ще изпратим пратката Ви на следващият ден и тя ще пристигне при Вас за 1 ден(т.е. пристига при Вас на вторият ден).

Ако пратката е до адрес, тя ще бъде доставена в работно време, като предварително куриер на Еконт ще се свърже с Вас по телефона.

Пратки, изпратени до офис на Еконт пристигат в офиса още на сутринта(след 9.30 поръчката вече ще Ви очаква в офиса).

Ако сте направили поръчка в петък преди 16.00 до офис на Еконт, тогава тя ще пристигне в събота сутринта(офисите на Еконт в събота работят между 9:00 и 13:00).

В някои по-малки населени места, в които няма офис на Еконт е възможно да се извършват доставки само в определени дни от седмицата, а не всеки ден. Ако не сте сигурни кога има разнос на пратки от Еконт във Вашето населено място, можете да проверите на: http://econt.com/offices (въведете името на населеното място в полето „Населено място:“ под картата и натиснете бутона „търсене“).

Не се безпокойте, щом сте направили поръчката си успешно, ще можем да Ви доставим продуктите. Продуктът, който сте поръчали е бил последна бройка и след като сте направили поръчката си, системата автоматично е запазила продуктите за Вас. 

Да, всяка една пратка, която изпращаме има опция за преглед и тест – ще можете да отворите пакета, да тествате продуктите и след това да приемете пратката и да заплатите чрез наложен платеж. Ако продуктите, които сте избрали не Ви харесват, можете да откажете пратката, като в този случай поемате куриерските услуги в двете посоки. Ако пък продуктите имат дефект или не е това, което сте поръчали, свържете се с нас на тел: 0897 555 571 и ще инструктираме куриерите да не Ви таксуват с куриерски услуги. 

Не, не е задължително, след като изберете продуктите и отидете на формата за плащане, можете да изберете дали при попълването да направите регистрация или не, а ако имате вече регистрация, можете само да въведете името и паролата си без да попълвате отново данните си. 

Можем да доставим поръчката Ви до всяка точка на България. Поръчката може да бъде изпратена до дома или работното Ви място или пък до най-удобния за Вас офис на Еконт. Можете да намерите най-близкия до Вас офис тук: http://econt.com/offices

Има няколко начина на плащане от които да изберете най-удобния за Вас:

Чрез наложен платеж - когато получавате пратката си след като я разгледате, при приемането на пратката заплащате сумата й.

Чрез e-Pay – ако имате акаунт в e-Pay, можете да заплатите чрез него.

По банков път – ако е по-удобно за Вас за заплатите по банков път, свържете се с нас, ще Ви изпратим номер на банкова сметка и ще пуснем поръчката Ви. 

Чрез PayPal

Да, ако желаете да Ви издадем фактура по ДДС, попълнете името на фирмата и ЕИК във формата за плащане. Ще приложим фактурата в пратката Ви. При получаване на пратката ако сте избрали начин на плащане чрез наложен платеж, куриерът на Еконт ще Ви издаде разписка за наложен платеж, която е със статут на касова бележка и се прилага към фактурата. 

На страницата на продукта под цената и кода на продукта със зелени или червени букви е неговият статус – В наличност или съответно Изчерпан.

Ако не е в наличност това, което сте избрали, можете да ни се обадите или да ни пишете, ще Ви информираме кога очакваме доставка от този артикул и веднага щом пристигне, ще се свържем с Вас. 

Ако не намирате това, което търсите, можете да ни пишете или да се обадите на 0897 555 571 – ще Ви предложим продуктите, които отговарят на това, което търсите. Ако все пак нямаме такъв артикул, ще проверим дали можем да заредим специално за Вас и ще изпратим снимки, от които да изберете какво да доставим. Такъв тип специална поръчка се доставят в период приблизително около седмица до 10-тина дена, като веднага щом пристигнат в нашия офис, ще се свържем с Вас и след като одобрите изпращането й, тя веднага потегля към Вас. 

Показани от 1 до 11 от 11 (1 страници)